06.09.2011

Fort Østerlund

Igår var jeg i Fort Østerlund med skolen, som er en slags forhindringsbane med - i vores tilfælde - 9 prøvelser/øvelser hvor det handler om at overskride sine grænser. Det var både sjovt og utrolig skræmmende. Mange af banerne var med vand indeblandet og højder.. Og hvis der er noget jeg ikke synes om, så er det grumset vand (hvor man ikke kan se bunden) og så højder. Jeg var ved at dø da jeg stod ude midt på vandet mellem to torv - uden nogen form for sikkerhed, og drengene så begyndte at hoppe på snoren vi stod på. Nøjh jeg var bange!
Nå men det var både sjovt og skræmmende... Og HÅRDT! Og det kan fandme mærkes i armene og benene i dag. Kunne næsten ikke gå imorges da jeg stod ud af sengen  + at skolens trapper var dræbende. For pokker hvor gør sådan noget bare ondt. Og nå ja, jeg brækkede også lige to negle. Av siger jeg bare..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar