16.02.2011

Onsdag

Det har været en underlig dag i dag. Min farmor havde sovet ved os i nat - efter at have været på skadestuen - da hun ikke kunne komme hjem, pga. sneen. Det skal lige siges at hun besvimer meget for tiden, og derfor ikke kan være alene. Imens min bror var ude og skovle sne, sad jeg så inde ved hende. Jeg har absolut intet at snakke med hende om, da jeg ikke har set hende i stort set 2 år (af personlige årsager). Men jeg sad altså inde ved hende, mens min bror skovlede sne. Jeg ventede samtidig på at jeg skulle med bussen 10.49. Jeg læste på Midttraffik at busserne i Horsens kørte med forsinkelser, så jeg tænkte at, jeg bare kunne gå hjemmefra 10.49. Min bror var ikke færdig da jeg ville gå, så klokken endte med at blive 10.52 inden jeg kom ud af døren. Det resulterede så i at bussen kørte lige foran næsen på mig, fedt! Så måtte jeg jo løbe et halvt maraton - i store snedriver - for at nå den samme bus, et andet sted. Hvilket jeg også nåede, men jeg var ved at dø da jeg kom frem! Havde jeg ikke haft en aftale, med en veninde inde i byen, havde jeg bare ventet til den næste bus kom, men ikke denne gang.

Da jeg så kommer ind i byen står jeg noget tid og venter på min veninde. Da hun så endelig får sig kæmpet gennem snedriverne, går vi ind i Bytorvet for at få varmen. Senere går vi så op i VILA hvor de skulle have haft de fedste øreringe - men det havde de selvfølgelig ikke! Øv bøv. Så går vi så ind i Glitter, og der finder jeg en møg fed fingerring. En af dem hvor der er to ringe i én, hvis man kan sige det sådan. Den var selvfølgelig for lille. Fedt.

Senere så er 4 drenge foran Fakta ved at blive bombet med en kæmpe mængde sne, der falder ned fra taget. "BOM" sagde det inde i butikken. Hahahaa. Og senere igen kommer der en sur gammel dame med en lilla børne-skoletaske og en kæmpe røv. "Så bestem dig dog for, hvor du vil gå UNGE!" råber hun efter mig, lige da jeg har lagt røret på, til min far. Kæft kælling.

Men der var også den sjoveste mand inde i bytorvet. Han sad i én af de der "gammelmands"-scootere. Jeg har aldrig nogensinde set nogle spise sin hotdog så retarderet som ham. Hold da op, det så satme sjovt ud!

Også har jeg endnu en gang været på kirkegården, da det idag (eller imorgen) er 10 år siden at min kære mormor døde. Miss u.


Min kære mormor og morfars gravsted.

Men jeg vil smutte, skal ud og vandre i sneen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar