09.06.2011

12!

Jeg har været oppe til en slags eksamen i dag i noget som hedder Studieområde 1. Jeg begyndte først på det igår, og lærerne havde sagt, at det skulle man absolut ikke gøre. Men det gjorde jeg altså. Jeg skulle op klokken 11.20 i dag og følte mig sgu ikke rigtig klar. Jeg håbede at få 7, så ville jeg blive glad. Det var lige så meget fordi jeg fik at vide at en fra min klasse - som havde gjort det forkert - havde fået 7. Så kunne jeg fandme også.

Inden jeg skulle ind sad jeg og snakkede med nogle af mine klassekammerater og jeg blev mere og mere nervøs. Jeg fik lige nogle gode råd fra dem som havde været oppe - men de fleste af tingene havde jeg allerede med i forvejen. Nå men klokken blev så 11.20 og min engelsk lærer hentede mig ind hvorefter jeg hilste på censor også gik jeg i gang. Satte mit usb i computeren og begyndte at fortælle og forklare. Jeg synes det gik rigtig fint og jeg kom ind på alle de ting som der havde stået vi skulle komme ind på og det bedste af det hele var næsten, at der jeg var færdig, så havde de ingen spørgsmål. Yes yes! Jeg frygter altid deres spørgsmål.

Nå men jeg kom ud fra "eksamen" og 2 minutter efter blev jeg hevet ind igen. Jeg fik 12. Tror aldrig jeg er blevet så glad. De roste mig jo fandme helt op til skyerne og tilbage igen. De sagde jeg havde gjort alt rigtigt, var kommet ind på de rigtige ting også argumenterede jeg for det jeg sagde. Det var alt hvad de ville have. "Du får et stort, flot 12-tal"sagde min lærer .. Woooaw. Har aldrig fået 12 før. Jeg er så glad :-))


Held og lykke til alle dem der skal op imorgen,
og håber dem der har været oppe i dag er gået tilfredse derfra! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar