14.06.2011

Projekt

Jeg har overvejet at gå i gang med at lave en flettet pung eller taske. Det kunne være så fedt at lave sin egen. Men ved ikke helt om jeg gør det, for min bror er ved at lave en til mig oppe i klubben, og så er det måske en smule synd bare at lave en selv. Men nu må vi se.. Jeg kunne også spørge ham om, hvad han laver. Hvis han nu laver en stor pung eller taske, så kunne jeg jo bare lave en lille pung bare til fest og sådan.

Apropos flettet taske, så var vi lige oppe i klubben for at aflevere min lillebror og for at snakke om noget trommesæt osv. med en af de voksne derinde. Så står vi inde på et af værkstederne (hvor de laver punge) også kommer der en pige ind, overlykkelig over at have fået en flettet pung med Justin Bieber - også endda i hans yndlingsfarver.

Alt det der Belieber Bieber fis er en smule overvurderet efter min mening. Altså tasken den var rigtig flot, det er slet ikke det. Men nogle af de der "belieber"-piger er nærmest klar til at dø for Justin. Tror helt seriøst, at hvis de udlovede bagstage-billetter til én af hans koncerter til de første 10 som sprang ud over vejlefjordbroen, så ville flere hundrede, måske endda tusindvis af piger tage derud for at gøre det. Den dreng kunne sgu styre verden hvis han ville. Det er vanvittigt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar