13.06.2011

Hvem ville mon...

Igår da jeg ikke kunne sove, kom jeg til at ligge og tænke på en ting. Gad vide hvem der ville komme og besøge mig på sygehuset, hvis der en dag skete noget? Det var lidt i sammenhæng med at jeg sad og så station2 og krimi5 i tv, fordi der var nogle som kom til skade og skulle på skadestuen osv. Men jeg gad nu alligevel godt vide, hvem der ville komme og besøge mig. Ville der overhovedet komme nogle udover min nærmeste familie? Jeg tror da nok at de bedste af pigerne ville komme. De ville nok lave en helt tøsetur ud af det og komme samtidig allesammen. Jeg ville da næsten håbe at de kom, hvis der en dag skete mig noget (ikke at jeg hverken håber eller tror det, men man ved jo aldrig). Men hvem ville mon komme og besøge mig udover dem? Hvem ville blive så bekymrede at de bare var nødt til at komme ud og besøge mig? Det afhænger nok en del af, hvad det var der var sket. Men stadig, hvem ville mon komme..

Prøv at tænk over det. Hvem ville komme, hvis du en dag kom noget alvorligt til og skulle på sygehuset?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar